Vi søker Digital Key Account Manager til Amedia Salg Bergen
Amedia Salg Bergen er et nyopprettet selskap som vil ha salgsansvar for nasjonal og regional reklameomsetning med utgangspunkt i Bergen og omegn. Amedia er landets største utgiver av lokale medier og i en sterk digital utvikling. Samlet når konsernets mediehus daglig ut til 2,2 millioner lesere gjennom mer enn 79 lokale mediehus og Nettavisen. Dette er en unik mulighet til å være med i etableringen av et nytt selskap innenfor et spennende mediekonsern i vekst.
Vårt viktigste fokus vil være å bidra til at kundene når sine mål gjennom å optimalisere deres reklameinvesteringer slik at det skapes effekt og verdi. Vi har tro på at vi får til dette med faglig dyktige medarbeidere som er engasjert, er gode rådgivere, ønsker utvikling, samarbeider godt og brenner for å skape resultater alene og i team. Vårt arbeidsmiljø skal preges av høyt prestasjons- og presisjonsnivå hvor det vil forventes at alle bidrar til å styrke teamets og selskapets konkurransekraft. I en travel hverdag blir det derfor viktig å skape en god lagfølelse og ha det gøy på jobb.
Som Digital Key Account Manager vil du spille en viktig rolle når vi skal etablere et sterkt salgsteam, der vi skal jobbe kontinuerlig med utvikling og forbedring. Det vil være fokus på strukturerte arbeidsprosesser og god salgsoppfølging. Kundene våre skal oppleve oss som kompetente, relevante og løsningsorienterte. Vi skal gjennom innsikt og analyse levere på vårt kundeløfte “Amedia kjenner meg best og tilbyr best effekt - i hele Norge”. Som Digital KAM i Amedia får du tilgang til kontinuerlig kompetanseheving gjennom interne og eksterne kompetanseprogram.
Ønsker du deg en karriere i mediebransjen og har ambisjoner innenfor salgsyrket, og en utpreget interesse for det digitale
, er det deg vi ser etter.
Dine ansvarsområder:
- Forstå kundens behov slik at de tilbys relevante og effektfulle løsninger
- Ansvarlig for annonseinntektene på den til enhver tid gjeldende portefølje
- Bidra til vekst og utvikling av egen kundeportefølje
- Utarbeide kunde- og aktivitetsplaner for porteføljen
- Være en lagspiller og styrke teamets og selskapets konkurransekraft
- Utvikling av nye kunderelasjoner
- Proaktivt utarbeide konsepter og løsninger for kunde og byrå
Vi tenker at du har:
- Relevant utdanning innen salg/markedsføring
- God kjennskap og kunnskap innenfor digital markedsføring
- Gode strategiske og analytiske evner
- Et resultatorientert og handlekraftig pågangsmot
- Evne til å skape gode samarbeidsrelasjoner med kunder
- Evne til å sette seg inn i kundens behov og tilby skreddersydde løsninger
- Et brennende engasjement for markedsføring og digitale muligheter
Du er:
- Brennende opptatt av å levere gode resultater - for kunden, selskapet og deg selv
- En god relasjons- og nettverksbygger
- En som evner å jobbe målrettet, selvstendig og i team
- Opptatt av profesjonalitet og troverdighet
- En som trives med høyt tempo, er strukturert og organisert
- Utadvendt og liker dialog med mennesker
Vi tilbyr:
- En stilling i et av Norges største medieselskap
- En stilling i et mediekonsern i vekst og som kan vise til gode resultater
- Tilgang til unike markedsdata og et høyt kompetansemiljø
- Et miljø preget av høyt prestasjons- og presisjonsnivå
- Engasjement fra ledelse og nøkkelpersoner som vil at du skal lykkes
- Gode utviklings- og karrieremuligheter
- Konkurransedyktige betingelser og personalgoder
- Arbeidssted Bergen sentrum
Mer om hvordan det er å jobbe i Amedia kan du lese her:
https://karriere.amedia.no/ og https://www.amedia.no/presserom/ntbpresserom/
Spørsmål om stillingen?
Ønsker du mer informasjon om stillingen, ta kontakt med daglig leder May Fjeldstad Iversen på telefon 982 57 656, eller Andreas de Lange hos Bønes Virik på telefon 900 93 829.
Søknadsfrist: 10.12.2020. Søknader vurderes fortløpende.