Vi søker deg som har lyst å jobbe som trainee innen digital kundeopplevelse og medlemskommunikasjon hos en av Vestlandets største og mest ambisiøse boligutviklere. Hos BOB vil du få mulighet til å videreutvikle våre medlemstilbud og delta i daglige driftsoppgaver i et konsern med stor tverrfaglighet. En viktig del av rollen vil være å bygge relasjoner på tvers av forretningsområdet Medlem og Kommunikasjon. Traineen vil jobbe for flere avdelinger; medlemsutvikling, medlemsservice samt kommunikasjon og marked.
Arbeidsoppgaver
- Styrke teamet som utvikler tilbud til våre medlemmer.
- Bistå til kreativ utvikling som gir økt lojalitet og medlemsvekst.
- Bidra med å utvikle medlemsfordelene.
- Jobbe med innsiktsdata til å utvikle gode kundeopplevelser.
- Videreutvikle BOBs digitale kanaler.
- Delta i daglige driftsoppgaver, som å skrive møtereferat, oppdatere nettsider, bistå kundesenteret med mer.
Ønskede kvalifikasjoner
- Du må ha utdanning på bachelor- eller masternivå, gjerne innenfor marked og kommunikasjon eller økonomi, teknologi eller andre relevante fagretninger
- Du må ha en god skriftlig og muntlig språkføring.
- Vi forventer at du har god arbeidskapasitet og er målrettet.
- Du bør ha interesse for teknologisk utvikling.
- Erfaring med kundekontakt er en fordel.
Personlige egenskaper
- Du må være empatisk og se muligheter mer enn begrensninger.
- Du er selvstendig, kreativ og offensiv.
- Du må ha engasjement for å lage gode kundeopplevelser.
- Du må like teamarbeid og tar gjerne ansvar.
Vi tilbyr
- Faglige utfordringer og gode læringsmuligheter i et offensivt selskap med store ambisjoner.
- Moderne kontorlokaler i Bergen sentrum.
- Et tverrfaglig og godt arbeidsmiljø med mange hyggelige kolleger.
- Medlemskap i BergenUP.
- Deltakelse i utviklingsprogrammet Trainee Vest.