Trainee Anskaffelser
BKK søker deg som er interessert i Supply Chain Management, og spesielt anskaffelse og innkjøp, der det er strategisk viktig å følge med på markedet og forstå muligheter for innovasjon og utvikling.
Arbeidsoppgaver
- Delta i kartlegging av potensiale analyser knyttet leverandørene og leveranser
- Delta i utvikling av leverandør-dashboard for anskaffelse og innkjøp (PowerBI)
- Bidra i standardisering av rutiner, prosesser og instrukser for blant annet oppfølging av leverandører og avtaler
- Være med i initiativer der BKK skal øke fokus på bærekraft sammen med sine leverandører
Som fullverdig medlem av gruppen du vil delta på inngåelse og oppfølging av kontrakter, utvikle relasjoner og samarbeid med våre leverandører, samt bidra til forbedring og utvikling av avdelingen. I tillegg ønsker vi at du skal bidra innen Supply Chain Management, LEAN og kvalitetsstyring. Være med å planlegge viktige aktiviteter knyttet til flytting av BKK til nye lokasjoner
Ønskede kvalifikasjoner:
- Vi søker deg med høyere utdannelse / mastergrad innenfor Supply Chain, økonomi eller lignende
- Har god forretningsforståelse og er resultatorientert
- Er kommersiell, konstruktiv rådgiver og har gode kommunikasjonsevner
- Har evnen til å sette seg inn i kundens behov
- I tillegg til å beherske vanlige dataprogrammer godt, vil det være en fordel om du har erfaring Power-BI.
Personlige egenskaper
- liker å jobbe med andre og bygge relasjoner, er nysgjerrig og deler gjerne av egen kunnskap
- har evne til å jobbe selvstendig, målrettet, systematisk og løsningsorientert
- er nysgjerrig på ny teknologi og tar i bruk nye digitale løsninger.
Vi tilbyr:
Vi kan tilby en arbeidsplass med nysgjerrige, analytiske, fremoverlente, innovative og ikke minst miljøengasjerte kolleger. Et meget godt arbeidsmiljø i en tradisjonsrik bedrift med store fremtidsplaner. Fleksibel arbeidstid, konkurransedyktige betingelser, medlemskap i Bergen UP og ikke minst deltakelse i Trainee Vest-programmet.